Általános Szerződési Feltételek
Tóth Krisztina e.v. /PG Centrum

Szolgáltató adatai:

Neve: Tóth Krisztina egyéni vállalkozó

Székhelye: 1162 Budapest, Ákos utca 31.

Elérhetősége: rfkezeles@gmail.com

Telefonszáma: +36 20 339 2886

Adószáma: 76775868-1-42

Tárhely szolgáltató Maxer Hosting – maxer.hu

Továbbiakban Szolgáltató.

Általános rendelkezések:

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Ptk. 2013. évi. V törvény valamint a 45/2014 ( II.26.) Kormányrendelet vonatkozó rendelkezései vonatkoznak.

Jelen Szabályzat 2020. május.20-tól hatályos és visszavonásig érvényes.

A felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy az oldal használatával kapcsolatos szabályozások automatikusan érvényesek lesznek.

Szolgáltatások Köre:

Jelentkezés kezelésre:  a PG Centrum által végzett kezelésekhez előzetes bejelentkezés szükséges. Ez történhet a weblapon történő sablon kitöltésével, e-mailben  illetve telefonon történő egyeztetés útján.

A kezelés helyszíne a XVI. kerület Budapesti út 238. szám alatt található  ingatlan első emeleti bérelt helyiségében történik.

A Szolgáltatás során használt  F-Scan3 eszköz általi eredmények nem diagnosztikai értékűek, nem helyettesítik az orvosi ellátást.

A kezelések ára magyar forintban került megadásra az oldalon.

A szolgáltatás árának kiegyenlítése (weblapon megadott összeg)  magyar forintban, készpénzben történik.

Az időpont írásban és szóban is lemondható. A szolgáltatás megkezdése előtt 24 órával ez költségmentesen megtehető. 24 órán belüli lemondás esetén  50 % lemondási díjat számolunk fel. Méltányossági okból eltekinthetünk a lemondási díj felszámolásától, abban az esetben ha a Kliens betegség vagy egyéb igazolt akadályoztatás miatt nem tudott eljönni a megbeszélt időpontra.

Panaszkezelés:

Célom, hogy a Klienseket a legmagasabb minőségben szolgáljam ki. Amennyiben mégis valamilyen panasz merülne fel, azt a fenti elérhetőségek bármelyikén megteheti.

Ha a panasz nem orvosolható, vagy a Kliens a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltatást nyújtó a panaszról azonnal jegyzőkönyvet vesz fel és egy másolati példányt biztosít a Kliens számára. Ennek megválaszolására 30 nap áll a Szolgáltató rendelkezésére. A felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolatát Szolgáltató köteles 5 évig megőrizni.

Kliens panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testületi eljárást vehet igénybe az alábbi szerveknél:

  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: 1088 Bp, József krt.6. Lev: 1428 Bp, Pf. 20. Tel:+36-1 4594800
  • Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Eng. és Fogyasztóvédelmi Főosztály, 1135 Bp, Lehet utca 43-47 Lev.cím: 1365 Bp, Pf. 270, Tel +361329-7017 , Email: pestmegye@pmkh.hu
  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság http://www.nfh.hu/teruleti
  • Pest Megyei Békéltető testület . panaszkezeles.hu (magyarországi békéltető testületek listája: http://wwww.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html